Laatste bijeenkomst trainerscursus

30 maart 2019 6:30

Vanavond was de derde en laatste bijeenkomst van de trainerscursus. De derde avond stond in het teken van het coachen van een wedstrijd. De cursisten hadden zelf een wedstrijd geregeld. De jongens van de JO13-3 speelden tegen de meiden van de MO15. De meiden wonnen, maar voor ons was de rol van de coaches het belangrijkst.

Daar hebben we van kunnen genieten. Complimenten geven, stimuleren en vragen stellen bleken de ideale ingrediënten voor ...een mooi resultaat.

We hebben deze drie avonden ook geëvalueerd....leerzaam, zet je aan het denken, helpt je weer een stapje verder en leuk om het met elkaar over voetbal te hebben zijn een aantal van de opbrengsten van deze cursus. We zijn trots op de deelnemers die enthousiast en betrokken aan de cursus hebben deelgenomen! De cursisten ontvangen binnenkort het Lyra trainerscertificaat!

Ook aankomend seizoen gaan we weer door met het ondersteunen van ons vrijwillig kader! Nadere informatie volgt.

Met vriendelijke groet,

Cor van der Hoeven en Pim van der Hoorn