Meelopen JO8-3 Lyra - Duindorp sv

4 februari 2019 19:45

Op deze koude dag staat er weer een spannende wedstrijd op het programma namelijk Lyra – Duindorp en het team wat vandaag het veld mag oplopen is de JO8-3. Het team bestaat uit Bodhi, Milan, Bram, Finn, Stef, Pepijn, Sem, Yassin ( afwezig) en Sven (afwezig). De eerste helft van de wedstrijden keept Stef en in de 2de helft van de wedstrijden wordt er onderling gewisseld door de overige jongens van het team. In de verdediging staan meestal, Pepijn, Stef en Bodhi in het middenveld hebben ze Milan, Bram en Sem en in de spits staan meestal Finn, Yassin en Sven.

De JO8-3 moest vanmorgen uit spelen tegen een team uit Rotterdam, maar op het moment ze in Rotterdam waren, kregen ze door dat de wedstrijd helaas was afgelast door de KNVB. Vorige week hebben ze uit gespeeld tegen Erasmus en heeft Finn in de laatste minuut nog 4-3 kunnen maken, waardoor ze op het nippertje hadden verloren.

De jongens waren met hun ouders rond 14:00 uur aanwezig in de kantine. De meeste kwamen met hun trainingspakken aan met de tenues eronder. Na de uitleg aan het team, werden de trainingsbroeken uitgetrokken voor het fotomoment. Na wat serieuze foto’s van het team was er uiteraard ook nog ruimte voor de gekkebekken foto’s.

In de opstelling buiten hadden de jongens de grootste lol, ze hadden als grap bedacht dat iedereen tegen een speler van het 1ste zou zeggen dat ze Finn heette. Om iets na14:30 uur gingen de voetballers en de JO8-3 het veld op. Na het schudden van de handen rende de jongens naar de tribune om hun jassen en trainingsbroeken aan te trekken om vervolgens de wedstrijd te bekijken. De aanmoediging van de jongens was goed aanwezig op de tribune en ze vonden het jammer dat ze naar boven gingen voor een patatje en limonade.

Nadat alles was opgegeten en opgeruimd ging bijna iedereen naar huis op een aantal kinderen na, zij hebben de wedstrijd vanaf de tribune gekeken om vervolgens te zien hoe Lyra met 1-0 van Duindorp won.

Voor de foto’s, klik hieronder. https://myalbum.com/album/xj1rMMrDKtrU