Speler van de week: Stan Moerman

9 december 2018 12:45

Mijn naam is Stan Moerman, ik ben geboren op 13-12-2010. Mijn vader is Jan en mijn moeder is Mariska. Ik woon op de Kanaalweg 6a en ik speel in Lyra JO9 – 3. Ik ben beurtelings keeper en achterhoedespeler. Helaas heb ik vanmorgen met 10-4 verloren, van welke club weet ik niet meer, maar mijn begeleider Ritchie de Vreeden was erbij!

Ik zit in groep 5 van de Vlieten bij meester Patrick. Ik vind rekenen erg leuk, maar ik heb een hekel aan taal! Ik heb nog geen idee wat ik later worden wil. Mijn favoriete club is Feyenoord en mijn favoriete speler is Dirk Kuyt. Mijn voorspelling voor de wedstrijd Lyra-Maasdijk is: 2-1. Ik bedank Ritchie en heel Lyra voor de leuke middag die ik heb gehad!