Trainer/coach cursus vv Lyra

27 november 2018 8:45

Lyra mag zich gelukkig prijzen met een groot aantal vrijwilligers die wat willen betekenen voor onze jeugdvoetballers. Speciaal voor de groep trainers en coaches van ons jeugdvoetballers bieden wij een interne trainerscursus aan.

Tijdens deze cursus zoomen we in op de volgende thema`s:

• Wat is voetbal?
  • Hoe kan ik effectief coachen?
  • Hoe zet ik een leuke training in elkaar?

De cursus zal bestaan uit praktijk- (buiten) en theoriegedeelte. Geef je snel op, want vol is vol!

Startdatum: 15 februari 2019

Tijdstip: 18:30 uur t/m 20.30 uur

Locatie: vvLyra

Maximaal aantal deelnemers 25

De cursus bestaat uit 3 avonden welke verzorgd worden door Pim van der Hoorn en Cor van Hoeven. De data zijn:

Bijeenkomst 1       15-02-2019
Bijeenkomst 2       01-03-2019
Bijeenkomst 3       15-03-2019

De cursus zal gehouden worden op ons eigen sportcomplex. Er zijn voor de cursist dus geen kosten aan verbonden, wel vragen wij het commitment om (ook) het volgend seizoen (19/20) een eigen team te gaan trainen en/of coachen.

Iedere cursist krijgt:

• Boekje (startend) kader
  • Lyra Certificaat aan het einde van de module

Deelname staat open voor alle leden/trainers/coaches en de minimum leeftijd is 15 jaar.

Opgeven kan bij Cor van Hoeven

hoofd.jeugdopleiding@vvlyra.nl