Lyra Jo9-1 wint het Vredenburchtoernooi

4 juni 2018 20:15

Zaterdag 2 Juni namen de mannen van de Jo9-1 deel aan het toernooi bij Vredenburch in Rijswijk. De 1e poulewedstrijd was niet eenvoudig tegen het fysieke Vredenburch JO9-1.
Toch wisten de kerels deze wedstrijd met 2 - 1 te winnen. De 2e poulewedstrijd tegen Die Haghe JO9-1 werd gewonnen met 3-0.

De laatste poulewedstrijd werd tevens de finalewedstrijd tegen Groeneweg JO9-1. Bij een gelijk spel  was de toernooiwinst veilig, maar de jongens wilden ook deze wedstrijd winnen en ongeslagen de eerste plaats veroveren. Met een paar wonderschone akties en doelpunten won de JO9-1 met 8-2 van Groeneweg JO9-1.

Rens,Sem, Dave,Jens, Daan Fr.,Daan B. en Lenn van harte gefeliciteerd met deze mooie teamprestatie.