Westland Autoschade Meidentoernooi vv Lyra 9 juni 2018

2 juni 2018 6:30

Op zaterdag 9 juni 2018 wordt alweer voor de vierde keer bij vv Lyra een meidendag georganiseerd. Omdat het meidenvoetbal in het algemeen en bij vv Lyra in het bijzonder erg hard is gegroeid, is deze meidendag al niet meer weg te denken

Deze dag omvat een voetbaltoernooi in de ochtend en in de middag voor MO11 t/m MO19 en daarbij zijn nog tal van andere activiteiten georganiseerd. Konden de meiden in het verleden cabrioschieten of voetbaldarts spelen, dit jaar is Dikke Bertha van stal gehaald. In totaal zullen 33 teams aanwezig zijn, die voorzien zullen worden van een gesponsorde krat met gezond fruit en groente en ook is er weer een heuse schaal beschikbaar voor de kampioenen. Verder is er een springkussen voor de allerkleinsten, is er een opblaasbaar soccerveld en een pannakooi aanwezig. Van alle Westlandse voetbalverenigingen zijn er één of meer teams aanwezig. U bent van harte welkom om een kijkje te nemen bij vv Lyra. Het toernooi begint om 9 uur en rond 5 uur zal de prijsuitreiking zijn.