Verzwakt Lyra laat de punten in Vierpolders

3237AE
VIERPOLDERS
tel. 0181-414644

Lyra begon de uitwedstrijd in en tegen Vierpolders behoorlijk gehandicapt. Jesse Schelvis, Jonathan v.d. Schee, Robin Vijverberg en Dylan Arbouw ontbraken om diverse redenen op het appel. Daar kwam nog bij dat al na 16 minuten invaller Bryce de Boo met een blessure naar de kant moest. Hij werd vervangen door Lars v. Koppen. Hoewel een ieder bij Lyra zijn uiterste best deed om zo veel mogelijk tegengas te geven, was Vierpolders met een tomeloze inzet iets beter. Het spelpeil van de wedstrijd lag niet echt hoog. Daar kwam bij dat scheidsrechter Fonseca de wedstrijd voornamelijk vanuit de middencirkel dacht te kunnen leiden. Vierpolders kreeg in de eerste helft wel vier kansen maar wist die niet te benutten. Na de rust kwamen Marc den Toom en Remon v. Velden Julian du Chatenier en Jarno v. Koppen vervangen. In minuut 52 wist Vierpolders dan toch het eerste doelpunt te scoren, 1-0. De eindstand werd een kwartier later bereikt toen Joey Boom een vrije trap moest loslaten en Vierpolders de 2-0 kon scoren. Helaas was Lyra niet meer bij machte de score een beter aanzien te geven, zodat de punten in Vierpolders bleven. Lyra speelt a.s. zaterdag de thuiswedstrijd tegen MVV uit Maasland. Er zal gewonnen moeten worden om nog enige kans op promotie te maken. Uw steun is daarbij nodig en van harte welkom!!!

Lyra begon in de volgende opstelling:

Doel: Joey Boom,

Achter: Jarno v.Koppen, Tom v. Os, Bryce de Boo en Dennis Voskamp,

Midden: Larry Paauwe, Jari v. Dijk en Rens v.d. Meer,

Voor: Julian du Chatenier, Stef v.d. Wel en Dyon Lemckert.