Excelsior Maasluis 2 een maatje te groot voor LYRA 1

Mannen, 1, Groep 1 14

22 oktober 2016 14:30

Lingen (BKPM83M), A.

Lyra leed in de bekercompetitie een duidelijke, maar wat geflatteerde nederlaag tegen Excelsior Maassluis 2. De tegenstander is kampioen van de reserve elftallen en kon beschikken over een groot aantal zeer vaardige spelers, die vaak een maatje te groot waren voor Lyra. Opvallend is nog te noemen dat Nicky Mast een alleszins acceptabele partij als linksback speelde en dat Roy Zeestraten en max v. Delft deze partij mochten overslaan. Opvallend was ook de scheidsrechter: de heer Lingen uit Ouderkerk a/d Ijssel, die een prima wedstrijd floot zonder kaarten te hoeven trekken.
Zaterdag a.s. speelt Lyra de uitwedstrijd in en tegen Honselersdijk, een wedstrijd waar U eigenlijk bij moet zijn!!!!!!!

Voor foto's klik HIER