Lyra Vr1 houdt aansluiting bij de top

Barendrecht VR3

Vrouwen zaterdag, VR1, 2e klasse B

5 november 2016 14:30

Op zaterdag 5 november stond de negende speelronde in de tweede klasse B op het programma. Om 14.30u werd tegen de vrouwen van BVV afgetrapt.

Lyra speelde goed spel en hield zich aan de gemaakte afspraken. Hierdoor werd er snel gecombineerd en creëerden de vrouwen uit de Lier kansen. De 1-0 werd gescoord waarmee de Lierenaren ook de rust in gingen.

Terug op het veld in de tweede helft bleef het nog lang spannend, kansen werden gecreëerd maar het tweede doelpunt wilde maar niet vallen. Toch trok de thuisclub aan het langste eind en zette uiteindelijk een 2-0 eindstand op het scorebord.

Voor de supporters een leuke wedstrijd om te zien waardoor de regen op de dag niet deerde. De belangrijke drie punten zijn in huis gehouden en met dit resultaat blijven de vrouwen van Lyra op de 3e plek staan. Het team van William Vince staat vier punten achter op de koploper Oostkapelle.

Volgende week staat er weer een leuke thuiswedstrijd op het programma en hebben we het speelstertje van de maand, Quinty van Veldhoven, in ons midden!  De aftrap is om 14.30u op sportpark de Zweth tegen het Katwijkse Quick Boys Vr1.