Vacaturebank

Coördinator

22-04-2024

Verenigingsmanager

Als verenigingsmanager bij v.v. Lyra ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen van de club. Je werkt nauw samen met het bestuur, trainers, vrijwilligers en andere stakeholders om de club naar een hoger niveau te tillen en de belangen van de leden te behartigen.

De verenigingsmanager staat midden in de vereniging die bestaat uit het Bestuur met haar commissies, stichting Beheer en stichting Steun. Als verenigingsmanager lever je een bijdrage aan het optimaliseren van de inkomsten en uitgaven binnen de vereniging. V.v. Lyra is een vereniging die zowel door invloeden van binnen als van buiten continu in beweging is. Vanwege deze permanente dynamiek is er gekozen om een verenigingsmanager aan te stellen.

Ben jij gepassioneerd over voetbal en de verenigingscultuur? Zoek je een uitdagende rol waarin je jouw organisatorische vaardigheden kunt inzetten voor een bloeiende voetbalvereniging? Dan is deze vacature bij v.v. Lyra iets voor jou!

Je taken omvatten onder meer

• Veld- en kleedkamerindeling opstellen voor trainingen en wedstrijden;
  • Het keuren van de speelvelden en de kleedkamers (Consul);
  • Faciliteert de uitgifte en inname sleutels;
  • Materiaalbeheer (coördinatie opslag);
  • Overige facilitaire zaken zoals; het bijvullen handdoek en zeepautomaten, het bijvullen schoonmaken koffie automaten;
  • Aanspreekpunt zijn voor leveranciers bij levering goederen;

Dit verwachten we van jou

Je bent iemand die pro-actief schakelt, verbindt en draagvlak creëert binnen de club en ook tegen een beetje kritiek kan zo nu en dan. Je bent sociaal, geduldig, communicatief sterk en flexibel en bereid om daar war nodig buiten reguliere kantooruren te werken. Je bent bekend met het (v.v. Lyra) verenigingsleven en de voetbalsport. Je legt verantwoording af aan het bestuurslid Algemene Zaken.

Dit bieden we jou

De verenigingsmanager is een nieuwe functie bij v.v. Lyra. Om deze functie goed vorm te geven zetten we bij aanvang in op 10 uur per week, waarbij sprake is van een grote mate van flexibiliteit in dagen en tijden. Daarnaast bieden wij je een passend salaris.

Interesse?

Enthousiast geworden? Reageer dan gemotiveerd en met CV vóór 30 april 2024 via secretaris@vvlyra.nl

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder