Huisregels

VV LYRA - ALGEMENE REGELS / HUISREGELS:

1. Bij entrée van het sportpark gaat men akkoord met de huisregels en de reglementen zoals aangegeven op de borden bij de hoofdingang en kantine.
  2. Alle aanwijzingen van de vv Lyra medewerkers, die verband houden met de huisregels en de reglementen, dienen direct te worden opgevolgd.
  3. Bij het geen medewerking verlenen bij eventuele controles bij de toegang, wordt de toegang geweigerd of zal uitzetting volgen.
  4. Fietsen, bromfietsen of scooters moeten in de daarvoor bestemde vakken en rekken worden geplaatst.
  5. Alcoholische dranken worden alleen verkocht aan personen van 18 jaar en ouder.
  6. Alcoholische dranken worden uitsluitend gebruikt in het clubgebouw  en aangrenzend bordes.
  7. Wanneer men gevraagd wordt om legitimatie(bij toegang en alcoholverstrekking), is men verplicht  die te tonen.
  8. De vv Lyra is niet aansprakelijk voor persoonlijke schade en diefstal- en/of  schade van/aan goederen.
  9. Honden aangelijnd aub.
  10. Op dit terrein is er camera toezicht en kunnen er beeldopnames gemaakt worden.

HET IS VERBODEN

1. Hard-en softdrugs te bezitten, te gebruiken en te verhandelen.
  2. Alcoholhoudende dranken van buitenaf mee te brengen/nuttigen op het terrein van vv Lyra.
  3. Overmatig alcohol te gebruiken.
  4. Vuurwapens, messen of andere voorwerpen die als wapen kunnen dienen, in het bezit te hebben. Zo ook het bezit en/of afsteken van vuurwerk.
  5. Diefstal en vernielingen te plegen.
  6. Goederen te verhandelen of te helen.
  7. Geweld te gebruiken of met geweld te dreigen.
  8. Zich discriminerend uit te laten.
  9. Andere gasten lastig te vallen.
  10. Glazen en bekers van het terrein mee naar buiten te nemen.
  11. Op plaatsen te komen binnen het terrein die niet bedoeld zijn voor publiek.
  12. Nooduitgangen te openen zonder zeer dringende noodzaak.
  13. De doorgang bij de nooduitgangen te belemmeren.

Bij overtreding van de huisregels en reglementen volgt uitzetting.

Bij overtreding van een strafbaar feit wordt aangifte gedaan bij de politie.

Huisregels:

1. Graag tassen en bijbehorende attributen in het tassenrek.
  2. Het is niet toegestaan de trappen en de gehele eerste verdieping op voetbalschoenen te betreden.
  3. In heel ons clubgebouw wordt NIET gerookt. Ook NIET op de velden.
  4. Muziek in de kleedkamer is prima, maar veroorzaak geen geluidsoverlast.
  5. Het betreden van de velden zonder toestemming van het bestuur is niet toegestaan.
  6. Een gebruikte kleedkamer dient zo snel mogelijk, maar uiterlijk na 45 minuten, schoon te worden opgeleverd.
  7. Gebruik de afvalbakken waarvoor ze zijn bedoeld en breng  glaswerk/serviesgoed terug naar de bar.
  8. Voor, tijdens en direct na afloop van de wedstrijd is glaswerk buiten de kantine niet toegestaan.
  9. VV Lyra  aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade aan of diefstal van persoonlijke eigendommen.
  10. Bij ons geldt het Nederlands als voertaal.
  11. Er is respect voor iedereen ongeacht godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht etc.
  12. Bezoekers vormen geen bedreiging – in woorden, gebaren of daden – voor anderen.
  13. Het is niet toegestaan alcohol of drugs mee te nemen op het complex.
  14. Bezoekers gaan zich niet te buiten aan overmatig gebruik van alcohol.
  15. Denk om de omwonenden als U vertrekt. Geen onnodige herrie, claxonneren etc.

De bezoekers en aanwezigen op het complex zich dienen te houden aan de aanwijzingen die door de vertegenwoordigers van VV Lyra worden gegeven. Bij het betreden van het complex conformeren bezoekers zich aan onze richtlijnen. Personen die zich hier willens en wetens niet aan houden, worden gemaand het complex te verlaten en zijn hier niet meer welkom.

Dank voor uw begrip en medewerking.

VV Lyra wenst u een prettig verblijf toe op ons complex