Vacaturebank

Barmedewerker

11-10-2020

Wij hebben jou nodig als vrijwilligers achter de bar!

We zijn op zoek naar versterking achter de bar op donderdagavond (19.30 – 22.00 uur) en op zaterdagochtend van 7.30 – 10.00 uur of van 10.00 – 13.00 uur.

Donderdagavond

Op donderdagavond gaat het vooral om het openen en opstarten van de kantine waar de mannen selectie, overige senioren en diverse andere leden aanschuiven voor een gezellige avond vol voetbalpraat.

Zaterdagochtend

Op zaterdagochtend zijn we op zoek naar vrijwilligers voor een kantinedienst van 7.30 – 10.00 uur of van 10.00 – 13.00 uur. Door het stoppen van vrijwilligers die dit jaren lang hebben ingevuld hebben, is de poule wat klein geworden en hebben we weer ‘nieuwe’ vrijwilligers nodig. Als veel mensen zich aanmelden dan mag je ongeveer 1 x per 6 weken vanachter de bar Lyra vertegenwoordigen. Uiteraard word je door een ervaren medewerker ingewerkt en haarfijn uitgelegd hoe alles werkt.

Aanmelden?

Ben jij de persoon voor deze dankbare kantine functie, meld je dan snel en eenvoudig aan bij Jaco Lemckert (vrijwilligerszaken) via tel: 06-53529192 (een WhatsApp bericht mag ook).

Andere vrijwilligerstaken op de achtergrond?

Ben jij iemand die NIET nadrukkelijk op de voorgrond wil treden maar wel wat wil betekenen voor de vereniging,  laat dan ook even van je horen. Binnen onze prachtige vereniging  Lyra hebben we veel kleine maar o zo belangrijke taken die achter de schermen op verschillende dagen en tijden geregeld kunnen worden. Kleine moeite om een berichtje achter te laten bij Jaco Lemckert (bestuurslid vrijwilligerszaken via 06-53529192) en in gesprek te gaan wat jij op korte termijn/ dit seizoen voor de vereniging kan betekenen.

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder