Bar- en kantinerooster

Bardienstrooster 2024

13_april.GIF

Voor informatie, aanmelden of vragen, neem contact op met Fred Barz; kantinezaken@vvlyra.nl of 06 - 48 15 47 47.

Schema LYRA ledendienst seizoen 2023 - 2024

Wat goed is moet je niet veranderen dus ook in dit seizoen plannen we weer de ledendienst in. Het rooster voor de ochtenddienst is iets gewijzigd ten opzichte van vorig seizoen. Over het algemeen zijn er nu twee ouders per dienst nodig en is er ook hulp nodig in de eerste dienst van 07:30 uur.

Eén van de meest gehoorde “adviezen” tijdens een wedstrijd van u als ouder aan uw kroost is: AANBIEDEN..... Laat zien dat u dit element (nog) beter beheerst dan uw kind. Wacht niet af, zet de datum alvast in uw agenda en laat de leiding van het team van uw kind weten dat u beschikbaar bent. Vele handen maken licht werk.................................we rekenen op uw medewerking.

Heeft u, na uw ledendienst, zoveel schik gekregen in het draaien van een bardienst, meldt u aan via: Fred Barz; kantinezaken@vvlyra.nl of 06 - 48 15 47 47

Schema LYRA “Theehuis” 2023

Ook dit seizoen vragen wij weer medewerking aan de teams om bij toerbeurt bezetting te leveren voor het “theehuis”. De voorgaande jaren hebben geleerd dat het goed inregelen van de drank en sleutel uitgifte veel waardering van de teams oplevert.

Hiet verzoek is je vooral pro-actief aan te melden bij de leider van jullie teams. Dit vergemakkelijkt de taken voor een ieder. Een dienst van 2,5 uur moet voor een ieder te doen zijn. De diensten zijn als volgt ingedeeld:

1. 7.45 tot 10:30 uur
  2. 10:30 tot 13:00 uur
  3. 13:00 tot 15:30 uur

Wij zijn er van overtuigd als wij deze diensten goed kunnen invullen, we de kleedkamers mooi en schoon kunnen houden. En, in geval van vandalisme, de verantwoordelijken aanspreken en beboeten. Het principe is dat de teams met 7-tallen 1 x per seizoen een dienst draaien en de 11-tallen 2 x. We gaan er vanuit dat een ieder hierin zijn/haar verantwoordelijkheid neemt en zijn/haar beschikbaarheid doorgeeft aan de leider van het team.

Mocht het zo zijn dat u na het draaien van een dienst denkt dat u dit wel vaker zou willen doen? Laat het weten aan Leo Kuyvenhoven; wedstrijdzaken@vvlyra.nl of 06-53859311.