Meer dan 36 uur later….

Mannen, 2, 1e klasse A

4 november 2017 11:00

Onbekend

Tja eigenlijk weet ik nog steeds niet of ik iets moet schrijven en of ik iets wil schrijven, maar belofte maakt schuld.

Ik wil de spelers van het derde team bedanken voor het feit dat ze met ons mee zijn gegaan. Bas van der Hoeven als basis speler, na het net voor de wedstrijd geblesseerd moeten uitvallen van pechvogel Raymond Kouwenhoven, die net weer op de weg terug was. Maar ook Bas Berkhout die zaterdagochtend om half negen nog even werd gebeld om bij te springen. Klasse man en dank daarvoor. En zo ook Richard Schouwstra, ook zo’n kanjer waar je altijd een beroep op kan doen.

De eerste 18 minuten heb ik Lyra 2 zien voetballen.  Ik denk dat weinigen met mij hebben ooit binnen 18 minuten met 0-3 hebben voorgestaan in een uitwedstrijd; in dit geval in Leiderdorp bij RCL 2.

Maar ik denk dat ook maar heel weinig voetballers, begeleiders en trainers in de 15 minuten daarna
een 3-3 op het score bord hebben zien staan.

Na de rust was het tij niet meer te keren. Het werd een ongelofelijke afstraffing. Genadeloos stond er 6-3 voor RCL op de teller. Ik schaam me kapot.

Dit was het verslag van RCL2 – Lyra2.  Kort, zakelijk, duidelijk..  meer valt er niet over te vermelden.
Duidelijk is wel dat er nog veel moet gebeuren om in dat linker rijtje te geraken ( waar ik overigens nog wel steeds van overtuigd ben.)