Voorschoten'97 2

11 maart 2017 12:00

Leeuw, E.A. de

Onbekend

Een mooie zaterdagmiddag in Voorschoten zou een mooie pot voetbal moeten opleveren voor de toeschouwers. Dit lukte echter niet helemaal vanaf Lyra zijde. Er is ook geopperd om van deze wedstrijd geen verslag te schrijven. Dat willen we de trouwe lezers echter niet aandoen. Deze wedstrijd begon met een 0-0 stand en eindigde ook met deze brilstand. Voor de lezers die willen afhaken, is dit een goed moment.

We begonnen de wedstrijd met de volgende 11 namen: Tom Mark, Mike, Bas en Dennis Akker, Glenn en Larry Jesse, Erwin en Marc.

Na vorige week een belangrijke overwinning te hebben gepakt tegen concurrent RCL, moesten we deze week ook in ieder geval niet verliezen. De eerste helft was Voorschoten de bovenliggende partij. Ze kregen ook de beste kansen, alleen hebben we met Tom op de goal een goede keeper staan. Na de eerste helft was het eindresultaat dat Lyra geen 1 keer op de goal had geschoten.

De tweede helft begon wat dat betreft beter met in de 51ste minuut de 1ste kans voor Lyra, Marc schoot hem met links in de handen van de keeper. Voor de rest een paar gevaarlijke momenten voor het doel van Lyra, maar de bal ging er bij Tom niet meer in. Zelfs het inbrengen van Jos bracht daar geen verandering in. Wel had Jesse 2 minuten voor tijd nog een goede actie, maar twijfel ik er nog steeds over of het vervolg een schot of een voorzet was.

Gelukkig won Lyra 1 wel deze middag van VDL. Aanstaande zaterdag spelen zowel Lyra 1 als Lyra 2 thuis. Dus mocht je niets te doen hebben, kom gerust kijken.

12.00 uur Lyra 2 – Forum sport 2 14.30 uur Lyra 1 - Kethel-Spaland 1

Bij deze de belofte dat Lyra 2 vaker op de goal schiet dan afgelopen zaterdag.

Groeten Lyra 2