Vacaturebank

Ontvangstcommissie

11-10-2020

Wij hebben jouw hulp nodig op zaterdagochtend!

Openen gebouw en opstarten

We zijn op zoek naar versterking van één of meerdere personen die het niet erg vinden om zaterdagochtend vroeg uit de veren te gaan om de accommodatie te openen en bepaalde zaken klaar willen leggen zodat  we als Lyra iedereen op een goed georganiseerde manier kunnen ontvangen. Deze vrijwilligerstaak is van 7.00 – 9.00 uur prima in te vullen.

Gastvrouw/ heer

We zijn ook op zoek naar versterking van meerdere personen die op zaterdagochtend de rol van gastvrouw/ heer in de jeugdcommissie (JC) kamer willen invullen. Dit is van 7.30 – 10.00 uur of van  10.00 – 12.30 uur. Je bent al vaak zaterdagochtend voor je kind op het voetbalveld? Dan is dit een leuke functie voor jou. Als gastvrouw of gastheer duurt je dienst 2,5 uur. De verwachting is dat je één keer per vijf weken wordt ingezet. Tijdens jouw dienst heb je o.a. de volgende taken:

• Je ontvangt leiders/begeleiders van de Lyra teams en vertelt waar ze spelen en omkleden
  • Je ontvangt leiders/begeleiders van de bezoekende teams en vertelt waar ze spelen en omkleden
  • Je ontvangt scheidsrechters en biedt ze van te voren, in de rust en na afloop wat te drinken aan
  • Je ben aanspreekpunt voor leden en bezoekers

Wat gebeurd er nou eigenlijk allemaal achter de schermen?

Het lijkt soms weleens dat alles vanzelf gaat en dat onze jeugdteams op zaterdagochtend altijd zonder zorgen lekker kunnen voetballen maar niets is minder waar. Er zijn altijd weer vrijwilligers achter de schermen aan het werk om er voor te zorgen dat de jeugd zonder zorgen lekker kan voetballen. Zo hebben we de rode brigade die de hele week bezig is om de velden en de accommodatie (kleedkamers, gangen en kantine) netjes op orde te krijgen. Maar ook op de zaterdagochtend gaat niets vanzelf. De eerste vrijwilligers komen al rond 7.00 uur het sportpark oplopen om te openen en alles in en rondom de accommodatie in orde te maken voor de eerste bezoekers. Het theehok wordt bemand voor de sleuteluitgifte van de kleedkamers en de jeugdcommissie kamer wordt bemand door een gastvrouw/ heer om de leiders, trainers en scheidsrechters te ontvangen. Daarnaast willen we ook nog de extra service bieden dat de kledingshop open is om kleding te kopen op de wedstrijddag. Al met al gaat dit dus niet vanzelf! We zijn binnen onze club op een punt aangekomen dat we vooral voor de zaterdagochtendtaken ‘nieuwe’ vrijwilligers zoeken.

Aanmelden!

Heb jij interesse als je dit leest en wil jij jouw steentje bij dragen, meld je dan snel en eenvoudig aan bij Jaco Lemckert (vrijwilligerszaken) via tel: 06-53529192 (een WhatsApp bericht mag ook).

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder