Activiteiten in deze categorie op 10 juli:

Inschrijving geopend: Lyra Kamp O10 en O12

Daar zijn wij zelf ook erg blij mee. Nu het voetbalseizoen weer voortgezet kan worden, zijn wij begonnen met de eerste voorbereidingen van het voetbalkamp voor aankomende zomer. Hoewel de afgelopen twee jaren eindigden in een grote domper, hebben wij er dit maal vertrouwen in dat het door zou kunnen gaan! Desondanks is dat nog niet helemaal zeker natuurlijk. Meer hierover vertellen wij later in dit bericht onder het kopje ‘corona’.

Het voetbalkamp is voor jongens en meisjes in de leeftijd van 8 tot en met 12 jaar. Het zal traditiegetrouw in de eerste week van de zomervakantie plaatsvinden, te weten van zondag 10 juli tot en met zaterdag 16 juli 2022. We gaan weer naar het (hopelijk) zonnige en altijd gezellige Wanssum in Limburg, waar we met bus naartoe zullen reizen. Tijdens deze week zullen we een week lang voetballen, waterspellen, bosspellen en quizzen spelen, survivallen, weinig slapen, veel snoep eten en vooral onwijs veel lol maken met elkaar!

Het kamp zal ook dit jaar weer worden verzorgd door een ervaren groep vrijwilligers, die bekend staan als de kampstaf. Zij organiseren en bereiden alle spellen voor op een groot sportcomplex met geschikte faciliteiten. Daarnaast gaan er per groep van ongeveer tien kinderen twee leiders van Lyra mee, die ervoor zullen zorgen dat het, samen met jullie, een onvergetelijke week wordt!

Voordat het kamp plaats zal vinden, zullen wij een gezellige pre-kampmiddag organiseren op Lyra. Dit doen wij een aantal weken vóór de kampweek, zodat de kinderen elkaar en de leiding alvast leren kennen. De datum en tijd zullen wij op een later moment communiceren.

Dus ben je tussen de 8 en 12 jaar, zit je op de basisschool en heb je zin om een geweldige week met vriendjes en vriendinnetjes mee te maken? Geef je dan snel op met je vrienden en vriendinnen! Kijk je vader en moeder even lief aan en vraag of zij jou een weekje kunnen missen en vul het inschrijfformulier dan snel in. Het inschrijfformulier is als volgt te vinden: Agenda --> Evenementen --> Lyra kamp O10-O12. Vul het formulier in en schrijf je zo snel mogelijk in! Inschrijven kan u tot en met 25 maart 2022.

De kosten voor het kamp kunnen op een later moment worden overgemaakt. Zodra wij de precieze kosten voor het kamp per deelnemer weten, zullen wij dit per mail communiceren aan de deelnemers (wij schatten de kosten voor het kamp tussen de € 200 en € 220 in).

Mochten er nog vragen zijn, schroom dan niet om contact met ons op te nemen per mail (lyraedkamp@outlook.com) of telefonisch (06-10793489 of 06-43884215). Een kleine tip: mocht je een samenvatting van het vorige kamp in Wanssum willen lezen (helaas alweer ruim twee jaar geleden)? Op 7 augustus 2019 hebben wij deze samenvatting op de Lyra-site geplaatst (te vinden in het nieuwsarchief). Dit zal een beeld geven hoe leuk de kampweek wel niet is! Verder zijn de foto’s van de vorige kampweken te vinden op onze Facebook-pagina (https://www.facebook.com/Lyra-E-D-kamp-284784838539969).

Coron

Dan nu even iets minder leuk nieuws. Het is namelijk nog niet zeker of de kampweek wel door zal kunnen gaan. Wij hopen het natuurlijk wel!

De gemeente Venray (waar Wanssum onderdeel van is) heeft de kampstaf een vergunning verstrekt om de kampweek te organiseren. Daarbij is wel de afspraak gemaakt dat deze vergunning ingetrokken wordt, indien blijkt dat het kamp niet veilig georganiseerd kan worden. Mocht het kamp uiteindelijk niet door kunnen gaan, dan garanderen wij dat het geld weer teruggestort zal worden op jullie bankrekening (net zoals de afgelopen twee jaren is gebeurd). Dat betekent dat er dus geen financieel risico verbonden zit aan de inschrijving.

Tot slot

We willen deze mail toch positief afsluiten. De eerste voorbereidingen voor het kamp worden op dit moment getroffen. We kunnen nog niet heel veel verklappen, maar we kunnen wel zeggen: wij worden er heel erg enthousiast van! Het zal weer een geweldige week worden met veel sporten, weinig slapen en heel veel lol! Wij hopen dat jullie ons in grote getalen vergezellen om er een fantastische week van te maken.

Met sportieve groet,

De kampleiding van Lyra

• 10 juli 2022 - 16 juli 2022

Inschrijving geopend:! F-kamp voor JO-8 en JO-9

We gaan dit jaar weer, zoals vanouds, naar Vlaardingen. In een splinternieuw kampgebouw aan de rand van het Klauterwoud blazen we onze luchtbedden op.

In vier knotsgekke dagen beleven we elk jaar weer geweldige avonturen. Dat gaan we ook dit jaar weer doen en we hopen dat jij meegaat!

Kijk jij er ook naar uit om van 10 t/m 13 juli hele dagen buiten te spelen, watergevechten te houden, te buikglijden, levend stratego te spelen en natuurlijk lekker veel te voetballen. Ren dan naar je vader of moeder toe en zorg dat jij mee kan. Ga naar de site van vv Lyra, klik daar op Agenda en dan op Evenementen, daar vind je de link naar het online inschrijfformulier.

Wij weten zeker dat we er dit jaar weer een groot succes van gaan maken. De kosten voor dit kamp bedragen € 95,- per kind. Dus schrijf je nu snel in via deze link: https://forms.gle/RawFse5sVNrPrs9Y6 dan reserveren wij alvast een slaapplek voor jou.

Groetjes, de leiding van het F-kamp

• 10 juli 2022 12:00 - 13 juli 2022 17:00