Nieuwe corona maatregelen bij vv Lyra

14 oktober 2020 15:30

Het coronavirus heeft te veel ruimte gekregen om zich opnieuw te verspreiden. Het kabinet heeft besloten dat er strengere maatregelen nodig zijn die er voor moeten zorgen dat het aantal besmettingen daalt. Deze strengere maatregelen gaan in op woensdag 14 oktober 2020. Als voetbalvereniging Lyra werken we hier aan mee en zijn we helaas genoodzaakt om de volgende maatregelen te nemen waar we er vanuit gaan dat iedereen binnen de club deze regels naleeft.

Maatregelen:

• Voor alle seniorenteams is de competitie stilgelegd en zijn trainingen niet toegestaan
• Voor alle jeugdteams is de competitie stilgelegd maar gaan trainingen wel door
• Voor alle jeugdteams geldt thuis omkleden en na de training direct naar huis
• Het clubgebouw is gesloten, uitzondering voor de trainers om materiaal te pakken (ballenhok).
• Er kan dus geen gebruik gemaakt worden van kleedkamers
• Alle jeugdteams kunnen op zaterdag onderling een wedstrijd spelen met teams van eigen club
• Alle jeugdteams kunnen op zaterdag trainen
• Zowel wedstrijden als trainingen op zaterdag moeten aangemeld worden bij Rien de Vos
• Ouders/ publiek op het sportpark is niet toegestaan, uitzondering begeleiding van team
• Heb je klachten, blijf thuis, laat je testen
• Zijn je huisgenoten benauwd en/ of hebben ze koorts…… dan blijf jij ook thuis
• Was vaak je handen!
• Houd 1,5 meter afstand
• Hoest en nies in je elleboog

Deze regels zijn opgesteld naar aanleiding van de persconferentie dd 13-10-2020. Aanvullende of aanpassing van deze regels vanuit KNVB en of NOC*NSF kunnen zich voordoen en zullen wij dan ook z.s.m. communiceren. Namens het bestuur bedanken we jullie voor jullie medewerking! Met z’n allen verslaan we corona.

corona_20201013.jpeg