Speculaaspoppenactie 2020 - zaterdag van start

1 oktober 2020 14:15

Zaterdag 2 oktober worden de formulieren voor de 2020 editie van de speculaaspoppenactie weer uitgedeeld. Door de Corona crisis heeft de penningmeester van de vv Lyra moeite om de eindjes aan elkaar te knopen en kan elke euro daarom goed gebruiken. De speculaasactie is de afgelopen jaren een groot succes geweest en geeft de grote saamhorigheid binnen onze vereniging weer. Ook dit jaar willen wij weer een beroep doen op jullie hulp om de vereniging te ondersteunen in deze lastige tijd.

Het draaiboek voor de actie is ongeveer hetzelfde als die van vorige jaren. Coronamaatregelen zorgen er wel voor dat de deur aan deur verkopen dit jaar niet toegestaan zijn. Als alternatief zijn wij in samenwerking met de leverancier van de speculaaspoppen bezig met het lanceren van een webtool. We hopen deze gedurende de volgende week te kunnen lanceren zodat we jullie een coronaproof verkoopkanaal kunnen aanbieden en we de actie, net als vorig jaar, weer tot een groot succes kunnen maken. Zoals eerder gezegd - de vereniging heeft zeker nu - de opbrengst keihard nodig om de begroting rond te krijgen.

Dus probeer zoveel mogelijk speculaaspoppen te verkopen aan je vader of moeder, oma of opa, tante of oom, buurman of buurvrouw, broer of zus of het bedrijf waar jezelf, je vader of je moeder werkt. Alvast bedankt voor jullie inzet.

Veel succes met de verkoop!

Stichting Steun vv Lyra

Hans Koornneef

Patrick Alsemgeest  (tel. 06-22415772)

Nog een aantal belangrijke punten:

• Vergeet niet je naam, adres, team en telefoonnummer bovenaan de bestellijst in te vullen.
  • Lijsten inclusief geld uiterlijk vrijdag 30 oktober inleveren bij je leider.
  • De speculaaspoppen moeten vooraf betaald worden.
  • Het aantal door jou verkochte speculaaspoppen moet je woensdag 18 november tussen 13.30 uur en 20.00 uur ophalen bij Van den Berg, Burgemeester Cramerlaan 17, 2678 AL De Lier om ze daarna uit te delen aan jouw kopers.