Gebruik kleedkamers bij wedstrijden

17 september 2020 17:45

Voor elke leeftijd zowel jeugd als ook senioren geldt dat gebruik van onze kleedkamers met gebruik van douches mogelijk is. Dit geldt voor thuis spelende en bezoekende elftallen. Het betekent wel dat, met in acht neming van de COVID maatregelen, er een grote druk op de capaciteit van 24 kleedkamers rust. Onder voorwaarde dat de opgelegde regels strikt in acht worden genomen door de gebruiker, kan vv Lyra kleedkamers ter beschikking stellen. openstellen. Per elftal zal zeker één kleedkamer beschikbaar zijn.

Algemene regels:

• Houdt altijd 1,5 meter afstand. Kleed om in 2/3 etappes om dit goed mogelijk te maken.
  • Kom zoveel mogelijk omgekleed naar de vereniging.
  • Gun jezelf en elkaar genoeg ruimte in de gangen/loopruimtes.
  • Op het moment dat er in een kleedkamer teveel mensen zijn, is personeel en bestuur bevoegd om het gehele team uit de kleedkamer te sturen.

Voor Jeugd tm 19 jaar zijn de regels:

•  geen ouders of begeleiding mee de kleedkamer in
  • Wel houdt begeleiding van het betreffende elftal, op afstand toezicht, op het gedrag en is aanspreekpersoon voor het gedrag en naleven van de regels.
  • Kleedkamer dient 15 minuten na einde wedstrijd weer leeg en schoon gemaakt te zijn zodat deze beschikbaar is voor het volgende team.

Regels senioren teams:
  • Per elftal is er één kleedkamer beschikbaar te gebruiken volgens bovengenoemde COVID regels
  • Ieder team heeft de plicht de kleedkamer schoon achter laten waarvoor we de leider/aanvoerder verantwoordelijk stellen

Gebruik van de kleedkamers is op eigen risico. Naleving van de richtlijnen is van het RIVM is onze gezamenlijke verantwoordelijkheid.