Jumbo voetbalplaatjes ruil en merchandise ochtenden (update)

14 december 2020 10:45

Afgelopen zaterdag zijn al veel bestelde merchandise artikelen van de voetbalplaatjes actie bij Lyra opgehaald. Maar helaas niet allemaal. Om iedereen de kans te geven de bestelde artikelen alsnog op te halen, kunnen deze komende week afgehaald worden bij Lyra. Jan van de Bos is elke morgen van 8.00uur tot 10.30uur bij Lyra aanwezig om de mokken, douche-gels, posters, sleutelhangers, e.d. uit te geven.

Om de jongste jeugd de kans te geven om de laatste plaatjes te bemachtigen, gaan we op zaterdag 19 december van 10.00uur tot 12.00uur een ruilochtend houden in de kantine van Lyra. I.v.m. de covid-19 regels worden alleen jongens en meisjes t/m 12 jaar toegelaten in de kantine. Broertjes, zusjes, neefjes of nichtjes kunnen uiteraard een lijst meenemen van oudere familieleden of vrienden die nog plaatjes missen in hun boek.

We zijn helaas echt genoodzaakt om de regels op te volgen en we mogen dus geen kinderen vanaf 13 jaar en volwassen toelaten in de kantine.

Er zijn ook leden die een mok, poster of iets anders hebben besteld tijdens de spaaractie. Deze kunnen opgehaald worden op zaterdag 12 december van 11:00 uur – 13:00 uur in de entreehal van Lyra. We willen 3 personen tegelijk toe laten in de hal om op deze manier de 1,5 meter te kunnen hanteren. We hopen dat jullie hier ook begrip voor zullen hebben.

Met vriendelijke groet,

Hans Koornneef en Angelique Herrewijnen