Afscheidswedstrijd van echte Lyra iconen

24 augustus 2021 17:00

Op zaterdag 28 augustus neemt Lyra in de wedstrijd tegen de amateurs van SPARTA afscheid van een paar echte steunpilaren van vvLyra. Jack Binnendijk, John Lagerwerf, Ashwin Scheffers en Hans Beukema nemen afscheid van de selectie van vvLyra.

Jack Binnendijk scheurde in juni dit jaar voor de tweede keer zijn kruisband af. Dit deed hem besluiten om te stoppen met selectievoetbal en zich meer te gaan richten op zijn gezin en zijn werk. John Lagerwerf en Ashwin Scheffers hebben in juni 2020 hun voetbalschoenen al aan de wilgen gehangen, maar van een officieel afscheid was het door Corona nog niet gekomen.

Hans Beukema heeft besloten om te stoppen als een van de elftalleiders van de selectie. “Het is na al die jaren mooi geweest!” zei Hans. Ontelbare wedstrijden heeft hij bij het eerste op de bank gezeten en hij heeft ontelbare spelertjes van de week toegesproken op een manier zoals alleen Hans dat kon. Gelukkig zal hij dat laatste wel blijven doen en blijft hij ook de komende jaren nog betrokken bij de club.

Alle 4 deze Lyra iconen verdienen een mooi afscheid in het bijzijn van hun ploeggenoten, familie, vrienden en supporters. We rekenen dan ook op veel Lyra publiek!!

Aanvang wedstrijd: 14.30 uur op sportpark De Zweth.

Na afloop van de wedstrijd zal de voorzitter nog een woordje richten tot deze 4 iconen.