Speculaasactie 2021

27 september 2021 8:45

De zomer is amper afgelopen moeten we het vizier al weer op de winter zetten. Een beetje hetzelfde patroon als de grootwinkelbedrijven, koud terug van je vakantie ploffen de cadeau folders alweer op de mat ๐Ÿ˜‰en in de winkels liggen de schappen al weer vol met kruidnootjes en aanverwante snoeperijtjes.

De tijdlijnen voor 2021 speculaasactie zijn:

3-okt:   Leiders/aanvoerders senioren verdelen de bestelformulieren aan alle spelers van Lyra. Start verkoop

29-okt: Spelers leveren verkoopformulieren en geld in bij leiders/aanvoerders senioren

30-okt:  Leiders/aanvoerders senioren leveren bestelformulieren/geld in op sportpark

17-nov: ophalen speculaaspoppen particulieren bij Kwekerij Van den Berg, Burgermeester Cramerlaan 19.

Wij gaan ervan uit dat alle leden LYRA bij deze actie willen ondersteunen en weer net zo enthousiast meedoen aan de speculaas actie als eerdere jaren. Met jullie inzet kunnen we er, net als vorig jaar, weer een gigantisch succes van maken! Houdt voor verdere informatie het Sportkontakt, website en/of Facebook goed in de gaten.

Contactpersonen:

Patrick Alsemgeest