Administratieve hulp scheidsrechterscommissie gezocht!

17 september 2021 13:15

De scheidsrechterscommissie onder leiding van Jordy Paauwe heeft wekelijks de taak om alle thuiswedstrijden bij Lyra, en dat zijn er nog wel wat, te voorzien van een scheidsrechter.

Hij heeft contact met de KNVB en onze Lyra scheidsrechters. Dit lukt vooralsnog prima. Scheidsrechters kunnen we overigens altijd nog gebruiken maar hier gaat het om de administratieve ondersteuning en het maken van een excel sheet waarbij teams, kleedkamers, veld en scheidsrechters aan elkaar gekoppeld worden en op één A4tje zichtbaar zijn. Alle nodige informatie wordt aangeleverd, dus wellicht voor degene die weet hoe er in excel gewerkt kan worden, een half uurtje werk op donderdag of vrijdag.

Met de invulling van deze taak, maak je alle vrijwilligers op de zaterdagochtend blij. Zij zijn degene die vanaf jou excelsheet werken en hierdoor een prettige zaterdagochtend hebben.

Ben jij degene die dit wil oppakken? Neem contact op met Jordy Paauwe (06 39142390), hij kan je van de juiste informatie voorzien. Reageer snel en denk niet, dat pakt een ander wel op. Alvast bedankt namens de zaterdagochtendploeg!