Ons wedstrijdsecretariaat is weer compleet

14 september 2021 10:00

Met Frank vd Zande voor de JO8/ JO9 en Rachelle Dankers voor de JO15/ JO13 hebben we nog net voordat we met z’n allen de wei weer in mochten twee enthousiast vrijwilligers erbij en is ons wedstrijdsecretariaat compleet.

De wedstrijdsecretaris is wekelijks bezig met het ontzorgen van de leiders/ trainers met een aantal organisatorische taken en een goede communicatie vanuit de club of KNVB. De wedstrijdsecretaris werkt samen en stemt zaken af met de TC coördinator van zijn/ haar leeftijdsgroep. De TC coördinator ondersteund de trainers rondom inhoudelijke voetbalzaken.

Hieronder het overzicht van de wedstrijdsecretarissen en TC coördinatoren per leeftijdscategorie. Gegevens van deze vrijwilligers zijn te vinden op de website.

Wedstrijdsecretaris TC Coördinator
JO19 + JO17 Richard van de Knaap Patrick Alsemgeest
JO15 + JO13 Rachelle Dankers Johan v Eendenburg
JO11 + JO10 Onno vd Voorn Arco Lagerwerf