Spelregels om leuk te voetballen

23 februari 2021 20:30

in vervolg op het eerdere bericht deze week over voetballen met je vriendjes en vriendinnen moet vooral leuk zijn....hier nog even de spelregels op een rijtje. Als we ons hier allen aan houden dan gaat iedereen het naar zijn/haar zin krijgen. We rekenen op jullie.

• Het grote hek bij de ingang is en blijft dicht, ingang via de draaimolen
  • Fietsen zetten we in de fietsenstalling
  • Voetballen alleen op de kunstgrasvelden als deze vrij zijn
  • Doeltjes aan de zijkant buiten het veld terugzetten na gebruik
  • Afval in de afvalbakken en niet op het gras achterlaten
  • Respect naar de andere (jeugd) gebruikers en alle aanwezige vrijwilligers
  • Kinderen t/m 12 jaar mogen vrij spelen (je hoeft geen lid te zijn)
  • Jeugd van 13 t/m 17 jaar alleen onder begeleiding van een volwassenen

Kan jij je niet aan de spelregels houden dan wordt je hier op aangesproken en kun je bij herhaling van het sportpark afgestuurd worden. Hiermee kan het ook zijn dat je het voor andere verpest. Het bestuur van Lyra kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor enig wangedrag buiten de reguliere trainingen om. We hopen dat een ieder op een nette en gezellige manier van de kunstgrasvelden gebruik maakt en met plezier de spelregels volgt. We zien graag dat alle ouders van onze jeugdleden hier ook aandacht aan geven en deze boodschap uit willen dragen.

Bestuur en beheer voetbalvereniging Lyra

Lyra_hek.jpg