Lyra weet niet te winnen van Quick Steps.

Quick Steps 1

3e klasse B

28 mei 2022 14:30

P.M.M. Opdam

Sportpark Quick Steps
Nijkerklaan 7 9
2573BA
'S-GRAVENHAGE
tel. 070 3635050

Lyra speelde gisteren de uitwedstrijd in Den Haag bij Quick Steps. Gezien de recente resultaten van die ploeg, was een zege voor Lyra niet ondenkbaar. Daar is het echter niet van gekomen! Onder lastige omstandigheden ( harde wind, slecht veld) kwam Lyra niet verder dan een bloedeloos gelijkspel, 0-0.

Lyra begon in de volgende opstelling:

Doel: Kenny Lipman,

Achter: Mike Bruggeling, Larry Paauwe, Robin Vijverberg en Dennis Voskamp,

Midden: Robin Spreen, Sam den Hoed, en Jesse Schelvis,

Voor: Jack Scholtes, Rens v.d. Meer en Remco v. Velden.

Quick Steps speelde een spel met weinig voetbalvermogen en heel veel inzet , Lyra was voetbaltechnisch gewoon de betere ploeg. Maar zoals zo vaak dit seizoen beschreven: scoren is een hoofdstuk apart! Combinaties werden te ver doorgevoerd, Quick Steps zat fel, soms te fel op de man, waardoor een hoger baltempo vereist was. Dat kon Lyra deze middag niet opbrengen. Na de rust werden Sam den Hoed en Jack Scholtes nog gewisseld voor Luke Boeters en Stef v.d. Wel. Maar tot een Lyra doelpunt leidden deze wissels niet. Scheidsrechter Opdam uit Zoetermeer floot dan ook af bij een 0-0 eindstand.

A.s. zaterdag speelt Lyra de laatste wedstrijd van dit seizoen tegen Duindorp.