Lyra sluit seizoen matig af

Duindorp sv 1

3e klasse B

4 juni 2022 14:30

M. K. S. Lopes

Sportpark De Zweth
Veilingweg 26
2678LN
DE LIER
tel. 0174-513677

Lyra speelde gisteren de laatste wedstrijd voor de competitie 2020-2021 tegen Duindorp met 1-1 gelijk. Als je terugblikt op deze competitie , kun je een licht gevoel van teleurstelling niet onderdrukken. Lyra speelde 26 wedstrijden, 10 x winst, 9 x gelijk en 7 x verloren= 39 punten op een 7e plaats. Het doelsaldo voor Lyra bedraagt  + 8 doelpunten. Er zijn veel commentaren mogelijk op bovenstaande cijfers, U heeft als trouwe Lyra supporter ongetwijfeld uw eigen commentaar. Maar u kunt zich voorstellen dat velen meer hadden verwacht van het nu afgelopen seizoen.!!

Het trainersduo v.d. Hoorn/Jansen kwam met de volgende opstelling:

Doel: Kenny Lipman,

Achter: Dennis Voskamp, Tom v. Os, Luke Boeters en Rik Kiela,

Midden: Robin Vijverberg, Mika v. Holsteijn, Sam den Hoed,

Voor: Jari v. Dijk, Thom Kuyvenhoven en Robin Spreen.

Over de eerste helft kunnen we melden dat beide ploegen in een gezapig tempo probeerden te scoren, echter tevergeefs. De tweede helft nam, tegen de verhouding in, Duindorp de leiding, 0-1, na weifelend verdedigen van Lyra zijde. 7 minuten later bracht Robin Spreen uit een vrije trap de ploegen weer op gelijke hoogte, 1-1. Beide ploegen hierbij hun kruit verschoten te hebben, de wedstrijd kabbelde naar einde.

Wissels: Sam den Hoed, Rick Kiela , Dennis Voskamp en Kenny Lipman stonden hun plaats af aan: Dion Schuurmans , Baris Kuckcu, Mike Bruggeling en Tim Prins. Scheidsrechter was de heer Lopes uit Rotterdam, die een goede wedstrijd zonder kaarten floot. Man of the match werd Luke Boeters en de bal was gesponsord door Van der Ende Aluminium Constructies

Een speciaal woord van dank aan Kenny Lipman, die naar Scheveningen vertrekt en Rick Kiela die stopt. Beide mannen: BEDANKT EN VEEL SUCCES IN JE VERDERE LOOPBAAN !!!!!!!

Op 5 juli speelt Lyra een oefenwedstrijd tegen Excelsior Rotterdam om 19.00 uur. U bent daar toch ook bij?

Tot volgend seizoen!

Voor meer foto's klik HIER